Tietoa blogista

keskiviikko 17. joulukuuta 2014

Something new

Aikaa on vierähtänyt blogin parista jo vähän pidempi tovi. Viime viikko meni kokonaan Helsingissä, sillä oltiin alamme kanssa Suomenlinnassa työpajassa. Blogin kirjoittamista myös hidastaa se, etten käsittele kuvia koskaan kotona, sillä minulla ei ole raakakuville sopivia ohjelmia. Perjantaina tultuamme takaisin Joensuuhun, sairastuin ja olen ollut siitä lähtien flunssassa. Joka päivä on aina lämpöä jonkun verran ja on vain onni, ettei meillä ole tällä viikolla pahemmin tunteja koululla. 

Eilen kuitenkin kävin koululla pyörähtämässä ja käsittelin blogiin tulevia kuvia. :) Kaikki joulukortit on nyt tehty, 3 pakettia viety Postiin punnittavaksi ja lähetettäväksi. Olen ylpeä itsestäni, sillä tänä jouluna jaksoin tehdä itse kaikki kortit, joita tuli vielä aika hurja määrä! Aiemminkin olen tehnyt kortteja itse, mutta jossain vaiheessa en jaksa enää ja lähetän muutaman valmiskortin. Tähän mennessä olen saanutkin jo 6 korttia, joista 5 on itsetehtyjä, ja ah - kyllä se persoonallisuus kruunaa sen kortin! :) Lämmittää sydäntä tosi paljon, että joku on jaksanut nähdä vaivaa vähän enemmän.
Itse asiassa tuossakaan kuvassa eivät ole ihan kaikki kortit, sillä tein vielä isovanhemmille myöhemmin.

Helsingistä tuli myös ostettua paljon askarteluun liittyviä asioita....
Nimet eivät ole kaikkien tuotteiden kohdalla, mutta tuossa suurin osa liikkeistä, joissa kävin.
Niin ja uusin Postcard Gardenin tilauskin oli saapunut sillä välin, kun olin poissa. :) 
Siskoni syntymäpäivätkin lähestyvät, joten olen valmistellut hänen lahjaansa. Päällystin sanomalehdillä ja lahjapaperilla kenkälaatikon ja koristelin sen.



Nyt vaan koetetaan lepäillä hieman, että oltaisiin edes jouluksi terveitä. Tosin tänään varmaan kutsuvat vielä jouluostokset. ;) Miten teidän jouluvalmistelut sujuvat?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thank you for your comment ~ I love my mail