Tietoa blogista

sunnuntai 12. huhtikuuta 2015

Helppoa shoppailua

Olen sellainen, että unohdan - aika monessa asiassa, että minulla on paljon enemmän kuin luulenkaan. Vaatekaapin kohdalla tämä ajattelu toteutuu selkeästi: saatan käyttää tiettyjä vaatteita mitkä ns. muistan minun omistaneen tai mitkä ovat siinä päällimmäisenä, niin että näen ne. Askartelun kanssa käy samoin. Ihmissuhteidenkin kanssa minulle käy samoin. Eli karusti sanottuna muistan nähdä niitä ihmisiä vain, joita olen nähnyt viimeisimmäksi, sillä he ovat parhaassa muistissa. *Haluan parantaa tapani*

Päätin eilen siivota piiitkästä aikaa askartelu"varastoni". Kutsun tätä helpoksi shoppailuksi. Miksi ostaa aina kaikkea uutta ja ihanaa, kun sitä ihanaa löytyy omista kätköistä? Kuvasin muutamat asiat, joiden löydöstä aidosti ilahduin ja inspiroiduin.
Tavallisia kartonkikasseja. Ihana koristella persoonallisesti ja antaa jollekin.
Näiden ostosta ei ole edes pitkä aika. Mutta unohdin jo. 
Tällaisia tulostin johonkin aikaan. En ole vieläkään ihan varma, mihin sitä käyttäisin, mutta tykkään tästä kovin.
Erilaiset lappuset ja lausahdukset... inspiroidun.
Tapasin eilen erästä ystävääni, joka ei todellakaan ollut lähimuistissani, mutta kiitos hänen pommituksensa, tajusin, että olin unohtanut jotakin olennaista. Pitkien keskustelujen, päivällisen ja tee-viinirypälehetken jälkeen esittelin hänelle maalauksiani, askartelukätköjäni... En ole varmaan ikinä nähnyt kenenkään kasvoilla niin haltioutunutta katsetta, niin iloista. Rakastan esitellä kätköjäni ihmisille. Rakastan myös tutkia toisten kätköjä, jos vain antavat luvan. Minusta lipastojen laatikot kertovat ihmisestä aika paljon. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thank you for your comment ~ I love my mail